Založba Rokus Klett, članica mednarodne skupine Klett, vodilno podjetje v slovenskem izobraževalnem založništvu in pomembna partnerica v evropskem šolskem založništvu, vabi v svoj kolektiv
vodjo projektov v marketingu
(mednarodni marketinški projekti)
Osnovne naloge:
- sodelovanje v marketinških projektih v več državah vzhodne Evrope
- podpora pri načrtovanju in spremljanju marketinških strategij, kampanj in akcij
- podpora pri pripravi raziskav ter zbiranju in analizi podatkov o trgih in konkurenci
- podpora pri optimizaciji promocijskih in prodajnih procesov
- sodelovanje pri pripravi promocijskih materialov in dogodkov (online in offline)
- podpora pri prenosu izkušenj med podjetji skupine Klett v različnih državah
Pričakujemo:
- najmanj VI. stopnjo ekonomske izobrazbe (usmerjenost v marketing oz. trženje)
- do dve leti delovnih izkušenj
- sposobnost obdelave in analize kvalitativnih in kvantitativnih podatkov
- odlično poznavanje orodij Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
- aktivno znanje angleškega jezika (dobrodošlo je tudi zanje srbščine ali hrvaščine)
- proaktivnost, fleksibilnost, samoiniciativnost, iznajdljivost, sposobnost hitrih reakcij, odlične komunikacijske sposobnosti, strast in motivacijo za nenehno učenje, rast in spremljanje trendov na področju marketinga
Ponujamo:
- zaposlitev za določen čas s trimesečnim poskusnim delom in z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas
- enoizmensko delo, prilagodljiv urnik dela med 7. in 17. uro
- takojšen začetek dela (oziroma po dogovoru)
- ustvarjalno in dinamično delovno okolje z možnostjo kariernega in osebnega razvoja, napredovanja ter stimulacije za uspešnost
Kraj dela: Delo poteka v pisarni v Ljubljani in (po dogovoru) na daljavo, občasne službene poti v tujino.
Vse kandidate in kandidatke, ki izpolnjujete razpisane pogoje in iščete nov izziv, vabimo, da svojo prijavo z življenjepisom do 13. februarja 2022 pošljete na elektronski naslov